RSS článků

odkaz na facebook.com


Nový katalog rostlin zahradnictví Starkl

         
Příspěvky


jitka
07.05.2012, 14:41:33

neregistrovaný

Já jsem si letos objednala za 2500 Kč a všechny rostlinky se "chytly". Od Starkla objednáváme už od roku 1992 a nikdy jsem nemusela nic reklamovat.

Citovat


xxx
09.05.2012, 19:40:28

neregistrovaný

paní ING. slovo objednávka se píše takto.

Citovat


zita
11.05.2012, 12:11:30

neregistrovaný

sazenice velmi malé,neshopné rustu.

Citovat


Iva
13.05.2012, 10:19:26

neregistrovaný

Dobrý den, nevím jestli tyto komentáře někdo čte, ale napíšu, jak dopadla moje objednávka v hodnotě asi 900 kč.Objednala jsem si kvetoucí živý plot, což je 5 rostlin, které mají kvést v průběhu roku...z těchto 5 rostlin se vzpamatoval jen zlatý déšť, ostatní rostliny byly jednak moc malé a kromě toho úpně suché.Další objednávka bylo 5 ks ibišků v různých barvách, přišlo 5 uschlých proutků bez kořínků, ze kterých se nějakým zázrakem dva po čase zazelenaly.Součástí objednávky byla také růže, která také vypadala poněkud uboze, ale nyní, kdy ostatní růže v naší zahradě už mají velká poupata, tak zakoupená růže má první malinký pupen.Takže mám za 900 Kč jeden zlatý déšť, jednu přichcíplou růži a dva miniibišky.Taky musím říci, že jsem se spoléhala na deklarovanou kvalitu a výhodnou cenu.Byla to moje navždy poslední objednávka od tohoto podvodného obchodu.Děkuji za zkušenost.

Citovat


Antonín
15.05.2012, 14:31:03

neregistrovaný

Dobrý den, díky za komentář. Čtu to tady pravidelně.

Citovat


kv.urbanova.seznam.cz
21.05.2012, 09:31:46

neregistrovaný

Dobrý den, chtěla bych reklamovat nějaké rostliny, ale bohužel jsem nenašla poslední fakturu. Byla někdy loni. V ní byly např. růže, některé se pěkně chytly, ale bohužel růže Nahéma, Snehulienky,ty se nechytly, jsou uschlé. A stejně jsem je sázela, vím jak, již jsem od vás růže měla. Také se mi nechytil "Drmek, Kleopatřina jehla a Hortensie Vanille-Fraise. Moc mě to mrzí. Nevím, zda mi tuto reklamaci uznáte, kdzž nemám k tomu fakturu, ale objednávám si u vás již dlouho a vždy jste mi vyšli vstříc k mé spokojenosti. Děkuji a s pozdravem Urbanová

Citovat


č.zák. 1782011
28.05.2012, 11:55:34

neregistrovaný

Chtěla bych reklamovat zaslanou dosnu Cleopatru, od 24.4.2012 mně doposud nevyrazila ani lístek. Faktura č. 558338. Poraďte co mám dělat, aby již od června jak uvádíte měla kvést..

Citovat


jogobela7
29.05.2012, 20:33:45

neregistrovaný

A já si myslela,že jsem špatný zahradník,mám také špatné zkušenosti se Stárklem.

Citovat


Julie
29.05.2012, 23:17:17

neregistrovaný

Bohuzel i ja mam spatnou zkusenost:(Drive tomu tak nebylo ale. Hodne se zhorsili.

Citovat


Lída
02.06.2012, 23:00:27

neregistrovaný

Já si objednávám už několik let,většinou se daří ale někdy je chyba ve mně,.Dám sazenice třeba hluboko,nebo brzo a nedaří se.Pak se divím,že to neleze,,chci to vykopnout,,zas to přeseknu,no hrůza,ale člověk se učí celý život.Držím palce,ať se vám daří a máte radost z kytiček:):)

Citovat


Věra Luk
09.06.2012, 21:45:41

neregistrovaný

Před 2 lety jsem si objednala sibiřskou borůvku. Přišla krásně zabalená i s návodem. Vše jsem přesně udělala a dodnes jsem nesklidila ani jednu borůvčičku! :-(

Citovat


Šárka
01.08.2012, 23:46:36

neregistrovaný

Mě přišli muškáty v zoufalém stavu,nepřežily........poslala jsem reklamaci a Starkl s omluvou poslal kredit v ceně zapalacených rostlin.Takže aspon tak...

Citovat


ondemich@seznam.cz
07.08.2012, 06:24:16

neregistrovaný

Jaké máte zkušenosti se Starklem letos? Dobré, reagují skoro na vše, co od nich požaduji i reklamace vyřizují poměrně včas. Pouze chybí porada, pokud se na něco poptám z pravděpodobných mých chyb v pěstování

Citovat


anife
12.08.2012, 19:40:00

neregistrovaný

jedna velka ubohost! posilaji zdegenerovane sazenice.moc si veri a nemaji na to.nenapadlo by mne ze si to vubec dovoli takze pozor!

Citovat


jiřina kvašnáková
18.09.2012, 05:56:54

neregistrovaný

již několik let jsem dostávala katalog zdarma a vždy si něco objednala.loni jsem se přestěhovala a tedy jsem poslala emailem svou novou adresu ,ale bláhově jsem doufala ,že zahradnictví starkl bude pozitivně reagovat. nestalo se tak a já stále čekám na pozitivní reakci ,že přece jen katalog dostanu a budu si moci něco opět objednat. jiřina kvašnáková Pod Stráží 183 Psáry psč.25244

Citovat

« První « Předchozí 1 2 3 4 5 Následující » Poslední »

Přidat příspěvek

 
Název fotografie:
Fotografie:
  Přidat další fotografii